RIK BLOKLAND CREATIVE DIRECTION
SIGNIFY
EMPLOYER BRANDING WORLDWIDE
KLANT
Nadat in 2018 de naam Philips Lighting is veranderd in Signify, is er behoefte aan krachtige employer branding. Voor naamsbekendheid, maar vooral ook voor beleving. Om de interne trots aan te wakkeren en nieuw talent aan te kunnen trekken.
VERHAAL
In deze energieke en snel ge-edite video's combineren we portretten op de werkvloer
met snelle nachtbeelden van de metropolen waar Signify actief is,
met verschillende spectaculaire projecten. Zoals de Eiffeltoren en de London Eye! Gebaseerd op de EVP, creëert de serie authentieke video content voor site en social media.
MAKING OF
Geschoten op locaties in Parijs, Londen, Hamburg, Warschau en Eindhoven.
CREDITS
Concept, interviews en regie: Rik Blokland
Film, geluid en edit: crew Creative Direction
LEARNING
Eén van de USP's van werken bij Signify, is het hypermoderne learning-programma. Het aanbod is divers, van theoretisch tot praktisch en van teamgericht tot e-learning, bovendien afgestemd op je persoonlijke wens en senioriteit. Deze video's zijn onderdeel van een interne én externe campagne.
VERHAAL
Twee medewerkers (éen starter en éen senior manager) vertellen over wat learning@Signify voor hen betekent.