RIK BLOKLAND CREATIVE DIRECTION
PEUGEOT
EVENTCOMMUNICATIE VAN EEN BRULLENDE LEEUW
KLANT
Peugeot Nederland heeft regelmatig informatie te delen met haar dealernetwerk.
Een swingend verhaal over de Autosalon in Genève of een indringend verhaal over de strategie van het komend jaar, inclusief cijfers en doelstellingen.
VERHAAL
In Genève maakten we in recordtijd 3 video's die direct gedeeld konden worden via het intranet van Peugeot, maar ook via social media. Resultaat: de grootste internet-hit ooit van Peugeot. Daarbij produceerden we tegelijkertijd een video met diepte-informatie en inspiratie voor de verkopers die na de beurs in het dealernetwerk vertoond werd.
​
De jaarlijkse strategie-meetings waarin de directieleden hun verhaal delen met de dealers, vinden plaats als online event. Hiervoor leveren we een compleet programma, inclusief online technologie en video's.
​
Verder maken we interne instructie- en promotievideo's.
MAKING OF
Geschoten in Genève, het Peugeot hoofdkantoor in Amsterdam
en bij Peugeot-dealers in het land.
VERTROUWELIJK
Vanwege het vertrouwelijke karakter van de overige video's voor interne communicatie,
kunnen we deze niet laten zien behalve als screenshots.