RIK BLOKLAND CREATIVE DIRECTION
PELS RIJCKEN
NIEUWE CAMPAGNE VOOR EEN EEUWENOUD KANTOOR
KLANT
Pels Rijcken Droogleever Fortuijn bestaat sinds de 17e eeuw en levert al even lang de Landsadvocaat. Een beter kantoor om het vak te leren (en praktisch dagelijks op de voorpagina van de krant te staan) is er niet.
VERHAAL
Verstilde klassieke beelden komen tot leven in video's. De figuren blijken Jonge Meesters te zijn die werken of solliciteren bij Pels Rijcken. Via de QR-code komen studenten op de mobiele website waar ze zich direct kunnen aanmelden.
MAKING OF
Geschoten in de studio van Marie Cécile Thijs in Rotterdam.
RESULTAAT
Pels Rijcken stijgt snel in alle lijstjes en blijkt in staat meer en meer geschikte kandidaten dan ooit. Deze campagne heeft jaar na jaar veel awards gewonnen voor creativiteit en webdesign.
CREDITS
Concept: Rik Blokland, Hans Adelaars
Fotografie: Marie Cécile Thijs
Lees ook het artikel op Werf-en.nl
ENGLISH
This law firm was established in the 17th century and it is an excellent learning environment. As a reference to young lawyers, the term ‘Young Masters’ is an opposite to the Old Dutch Masters which include artists like Rembrandt.